Ma privesc in oglinda. Si parca ceva s-a miscat. Imi ating obrajii. Imaginea din oglinda nu ma copie.

           Deodata imi intinde mana mangaindu-mi obrazul stang. Pupilele mi se dilata iar inima-mi bate nebuneste.Nu am curaj sa ridic ochii.

          ” Ce-i cu tine ? Nu te recunosc .  Atat de schimbatoare. Incerci sa pari fericita. Ai uitat ? Fericirea nu e de tine. Niciodata n-a fost.

           Stii doar sa ajuti lumea , sa dai sfaturi. Ai uitat ce-ti zicea taica-tu ? Ca de cele mai multe ori uiti sa-ti faci timp pentru tine de dragul altora. 

           Uita-te la tine cum ai ajuns. Vrei sa pari buna. De cand iti pasa atat de mult de altii ? Ti-ai pus intrebarea daca e reciproc? Daca lor le pasa ? Daca ei se vor opri macar cinci minute sa le spui cat de ingreunat ti-e sufletul? 

          De ce nu-l eliberezi ? Ti-e teama de rezultat? Haha , stiam eu . Un suflet hain , plin de neajunsuri, lacrimi , dezamagiri.

        In cazul in care te vor vedea cazand ei vor fi acolo sa te ridice? Nu , isi vor vedea de viata lor  mizera, dar fericita. Tu i-ai ajutat.Te vor uita. Esti buna doar pentru sfaturi . Ii plictisesti. De ce esti asa ? Ce reprezinta ei pentru tine ? Corpuri inerte . N-au niciun ideal. Ei traiesc doar momentul…

       Nu observi ca din atatea persoane .. doar catorva le pasa ? De ce nu te rezumi la ele ? Uita-te la mine. Eu.. eu sunt tu.”

       Mirata de auzul vocii imi ridic privirea. Ma vad cu totul diferita. Lacrimile ma coplesesc si mainile imi tremura nervos.

     ” De ce te miri ? Uita-te la mine ! Cearcani adanci imi incarca ochii. Nu mai stiu sa zambesc. Nu mai am motive.Ma simt slabita,singura. Am nevoie de tine ! Salveaza-ne ! Elibereaza-te de aceste cuvinte nespuse. Lasa-i sa plece din viata ta , daca asta le e dorinta. Nu ziceau ei ca meriti ce-i mai bun ? Inseamna ca nu-s destul de buni .. adu-ti aminte ” Ai un zambet frumos , arata-l . ” ZAMBESTE ! Zambeste-i soarelui , cerului , oricui. Elibereaza-ma . 

     Intoarce-te la normal . Ia aceasta panza grea ce-ti sfasie sufletul . 

      Invata sa retraiesti .. 

                                                                           Salveaza-te . ”