In ceea ce priveste muzica eu sunt putin cam conservatoare. Dureaza ceva pana sa-mi las muzica favorita si sa incerc o alta. Alte formatii , alte genuri . 

       Nu zic nu altor formatii de rock de la inceput doar ca mi-e lene . Sa incerc ceva nou in materie de muzica. Nu prea ma pot dezlipi de cele vechi .

      Printre formatiile pe care nu le ascult se numara si Vama ! Stiu , rockerii o adora. Sa mearga in Vama, sa stea sa priveasca stelele blablabla. Pur si simplu nu am ascultat-o. Asta nu inseamna ca acum am navalit peste toate melodiile lor . Stiu, au versuri frumoase.. dar cand voi avea starea necesara o sa le ascult. Sau cand o sa fiu indragostita . Ca ei au si niste melodii de dragoste.. ca si asta de altfel .

    Probabil melodia asta-mi place pentru ca a venit de la persoana potrivita in momentul potrivit. Nu e ca si cum as fi indragostita si vai , un gest dragut. A fost frumoasa dedicatia. A fost frumos momentul .

    Poate o sa ma apuc de ascultat Vama.. Poate maine . Azi mi-e lene .