Azi e-n 31 , ha ?! 

     Luna martie.. oh dar vai . Urata mai esti mai fato ! 

     De ce sa-ti fac publicitate negativa ? Daca cineva totusi te iubeste si pe tine ? 

       Ok , lamurim . Ai fost proasta doar din perspectiva mea. Proasta? Putin spus. Dezastruoasa. Groaznica. De cosmar..

        Totusi am vazut cat de indiferenta pot fi uneori si cat de „sensibiloasa ” alteori . Luna martie a fost plina de sentimente.Un amalgam.Care mai de care confuze. Mi-au ocupat creierii si sufletul degeaba. De parca au platit chirie.

         In fine .. doar sunt sentimente ; printre ele si unele de nesimtire curata , corect ? 

       Mi s-a spus aseara ca am scris multeee articole . Si stiti voi conteaza calitatea nu cantitatea !  Probabil articolele au fost fara niciun Dumnezău  ori cine stie..  A nu se intelege ca m-am suparat pentru observatia facuta de domnisorul in cauza..

        Mi-am amintit si m-a amuzat..  nu scriu articole de dragul de a fi scrise .. ci doar nu am mai facut compuneri „ tineresti, specifice varstei ” cum mi s-a spus .. pentru ca mi-am concediat muza.. ori ea m-a parasit ? 

      Mi-am abandonat toate muzele si m-am pierdut ..  Le-am lasat in bataia vantului poate altcineva le va imbraca in cuvinte mult mai frumos decat am facut-o eu . Poate metaforele si hiperbolele le vor incalzi sufletele de piatra. 

     Ma plimb pe aleea pietruita de trairi negativiste in cautarea unei raze de soare.. a unei muze . 

    Chiar iubesc melodia urmatoare si chiar imi doream sa-i aduc un omagiu .. 

     Poate aprilie va fi mai frumos ..  si mai calduros ! [ 20 de grade ? nu ma innebuni ]