M-a intaratat un articol scris de Alina . –> asta

     In principiu e vorba despre relatiile dintre pustoaice si tipii mai mari .

      Eu nu cred in astfel de relatii. Imi displac.

     In primul rand..  sentimentele. Da, recunosc am zis si eu ” Te iubesc ” de cateva ori . Dar nu exista iubire.Nu zic acum ca nu exista iubire doar pentru ca-s single si vai sunt ranita in orgoliu si nu mai cred in iubire. Nu , e necesar ceva timp pana la iubire.. 

    E o senzatie de moment. E atasare. Imbibata cu multa atractie fizica. Cand ii aud pe astia „Conteaza interiorrrrul ” . Hai lasa-ma. Ca nu-i asa. Cand vezi pe cineva pe strada la ce te uiti prima data? La fund , sani si moaca in cazul baietilor . Iar pentru fete : corp,par, ochi .. cum e imbracat.

      Ce naiba doar nu vezi pe cineva si poc , niste raze X iti inunda corpul si ii vezi sufletul ” Mama ce suflet bun are. Dar uau, un caracter aparte. Incredibil ” .

     Eu , cel putin n-am avut relatii cu tipi mai mari ca mine cu 2 ani . Recunosc mi-a placut de un tip acum vreo 2 ani din Iasi,Dragos(20 ani pe atunci) dar eram mai mult prieteni deci nu se pune . 

     Dar..  o tipa de 17 ani e cu capu-n nori . Se indragosteste imediat. Ii place sa se plimbe , sa viseze cu ochii deschisi.Sa evadeze cu castile pe drumuri .. E mereu in alerta cu scoala. Se streseaza cu teste,petreceri cu ce sa se mai imbrace. Cel putin din perspectiva mea .

    Unuia de 25 de ani crezi ca o sa-i pese ca tu ai test la economie sau ca te-a ascultat la romana si esti entuziasmata? Nu. Il doare-n cot. Te va lauda acolo de forma si cam asta-i. Corpul tau fraged il va interesa😆 . Ala are alte planuri. Cat mai multa distractie si fete asa , ca tine , naive pe care le poate cumpara cu o floare si niste vorbe-n vant. Ok , nu zic acum ca trebuie sa ramai virgina pana la 50 de ani si sa te daruiesti tipului cu care te casatoresti. Astea-s prostii . Nimeni nu mai crede in ele. Dar chiar vrei la 15-16 ani sa te „maturizezi ” asa ? Eu cred ca maturizarea ar trebui sa se faca altfel.

    Dupa mine , majoritatea tipelor care-s cu tipi mai mari au si o esenta de materialism in ele. Nu zic nu , probabil sunt si exceptii . Dar mai rar. Adica unei tipe ii place sa fie intretinuta. Sa o ia iubitelul cu masina de la liceu , nu ca toate fraierele care merg prin ploaie, noroi, vant..

      La sarbatori din astea 1 martie , 8 martie , Ziua Porumbicilor nu vrea o floare acolo .. vai de ea. Un inel daca se poate. Bijuterii .Un ursulet cat casa. Atentii nu asa .

     Admit generatiile s-au schimbat. Acum orice pustoaica are prieten . De pe la 13 ani . Nu existi daca nu ai . Si neaparat trebuie sa fie mult,mult mai mare decat tine . Pentru ca vezi doamne e mai matur . Stie ce vrea de la viata. Te poate indruma. Vezi sa nu te-ndrume prea devreme in dormitorul lui.

    Mie una , imi par simpatici si tipii mai mici . Nu pentru ca ei-s mai imaturi si eu vai matura. Nici pe departe. NU INTOTDEAUNA imi arat superioritatea😆 ci pentru ca-s amuzanti , au acel ceva a lor care nu a fost furat. Inocenta. Si nu ma refer la ” baietei cuminti care nu au sarutat in viata lor ” ci acel ceva care te face sa stai cu ei la vorba ore-n sir fara sa te plictisesti . Si nu ma combin cu tipi mai mici doar ca sa se laude ca ei-s cu o tipa mai mare😆

    De fapt..  eu am o „ calitate ” de la mama. Arat mai tanara decat sunt. Ca si mama. Lumea ii da pana in 40 de ani .. deci, se mentine . Hehehe . Ca si mine de altfel. Inainte ma deranja. Pe la 16-17 ani sa mi se dea 15 mi se parea o jignire.. acum ma bucura😆 . Nu e vina mea ca tipele de 14-15 ani arata ca la 18 , da?!!! Nu stiu ce le dau parintii sa manance. Prea multi hormoni de crestere in carnea de pui , clar.

   Cand se duc tinereii in cluburi , normal ca te dai la fete , sa-ti faci „gagici ” . Si tipele arata destul de bine. Imbracate cat mai sumar , cu tatele pe afara.. ca asa-i obligatoriu . Ce se adauga la astea : afli cu stupoare varsta lor : 14,15 anisori. Adica serios , ce minciuni le baga parintilor ? Vechea cu dormitul la o prietena? Clubareala ii alt subiect .

   Oricum actualmente nu se mai iese in parc la o plimbare .. cu bicicleta. Poftim ? Lucruri straine. Trebuie sa populezi pub-urile . Orice crasma posibila. Iti iei un suc si stai 10 ore acolo, sa te vada lumea buna. Sunt si baieti mici,nedescoperiti,care la 14 ani spre exemplu arata ca la 17-18 [ PRIETENII STIU DE CE😳 ] . Si te oftici atunci de ce nu esti mai mic ? Sau totusi ce naiba mananca aia ?! :lol: 

   In final .. relatiile de genu mereu vor exista. Mai rar fetele mai mari vor fi cu tipi mai mici . „Relatiile” alea sunt in general la tipele de peste 40 de ani care vor carne proaspata. In rest .. fetele vor fi innebunite dupa un Don Juan cu 4-5 ani mai mari ca ele . Dar gusturile nu se discuta, corect ?!