Ultimele zile au fost groaznice.

       A fost o perioada.. atat de tumultoasa. Nu pot spune ca a trecut. De fapt nici nu pot sa o fac sa treaca. Timpul le va rezolva pe toate. 

       Oricum sunt mai bine ca ieri .. 

       Si e abia marti !!!! Dumnezeule . Greu mai trece saptamana. A fost o zi groaznica . Mica mea disputa cu profesoara de economie m-a pus la pamant. Bine , n-a fost o disputa.. doar ca nu mi se pare corect. La noi prima data asculta pe cine vrea,voluntar. M-am oferit mai demult si a zis ca vrea sa-mi dea media 10 , deci sa invat sa fac probleme. Probleme pe care din 38 de elevi stia sa le rezolve doar o eleva. Ha?! 

     M-a ascultat de doua ori , n-am stiut. Eu vroiam sa fac intr-un fel , ea imi zicea in alt mod. Aveam un 9 si o data. Ce frumos.. Dar altora , aici ma refer la alti colegi , le punea 10 pe rasuflate. Lectia de zi , doua-trei intrebari din urma si gata. Poftim ? Nu e corect.

    A trecut timpul. Azi am zis sa ma asculte, daca tot am data. Zic eu lectia de zi .. fara probleme, fara sa ma incurc. Si-n fata clasei , stiti , model vechi.  Imi pune o intrebare ” Din carte ai citit ? ” . „Da. „

    Ma-ntreaba ” Mecanismul inflatiei interne si al inflatiei importate ”  . CE ?! Ce naiba e asta? Nu citisem asta. Nu am stiut. M-am blocat.  Apoi m-am uitat si-n carte. Nu era. Ori eram eu prea nervoasa?!

    De aici a inceput totul . 

   ” -Pai ce faci ? Vad ca nu mai inveti .. ca nu mai ai chef de invatat . 

    – Nu e adevarat . Doar ca .. nu mi se pare corect ca altora sa le puneti 10 desi nu merita si eu .. 

   – De la tine am pretentii ..

   -Inteleg, dar de ce eu sa muncesc de 10 ori mai mult pentru aceeasi nota?

   -Cred ca te-am supraapreciat.. se poate sa mai gresesc.

  -Se mai intampla. 

   – Si daca te ascult acum si-ti pun 3 ?

  -Asta e ! ” 

   M-a enervat pentru ca mi-a facut morala in fata clasei. Urasc chestia asta. Urasc ca cineva sa ma critice. Indiferent cine e : mama , tata , diriginte , profesori . Am o doza prea mare de orgoliu.  Stiu ca sunt mult mai buna decat altii si nu meritam asta. Okay , admit , ai pretentii la mine dar sa-ti invat tie 4 pagini din manual pentru ce? Satisfactia ta ? E ca  intr-a9a cu fizica, cu cea  mai dura profesoara . Aia preda pe caiet , dar preda bine . Nu te punea sa inveti din carte. Era cam comunista.. dar , serios ? Si aia zicea ca are pretentii dar niciunul dintre noi nu mai vrea sa trecem iar prin asta. 

  Eu ma oftic repede si ma enervez si mai repede. Si mai ales ca in ultimele zile am fost super sensibila si cu nervii la pamant , imi dadusera lacrimile . Totusi nu am vrut sa plang ca ultima fraiera. Dar serios ? Nu-mi pasa. Poate-s eu mediocra. Chiar nu ma mai intereseaza. Sa toarne cu 10 celor care merita din perspectiva ei . Am dezamagit-o . Se mai intampla . 

  O medie acum sa ma faca pe mine sa ma intristez? E doar o medie. Lasa sa am eu la restul numai note bune si sa fie economia singura mea buba. Asta e. 

  Probabil activitatea mea de la ore nu se pune . Oricum la teza a zis ca e cu barem cu nu stiu ce . Problema de doua puncte, clar. Asa am avut si semestrul trecut. Doi de 10 , 9 si 7 in teza. Nu-i stres. Nu mor eu inca 2 luni . 

  Majoritatea colegilor mi-a dat dreptate. Altii nu merita notele pe care le au . Altii se temeau ca daca i-am comentat o sa ne asculte si mai rau. Daca e sa aiba ceva , va avea cu mine , dar nu cred. E destul de matura. Sunt doar curioasa daca ii va povesti dirigintelui , dar nu cred. Nici cu el nu se are bine . 

   Asta e. Dezamagesc oamenii . 

   Dar totusi printre atatea rele si ceva bun . Ei sunt printre singurele lucruri care m-au facut sa zambesc. Univers !! Iii ador ! 

   Da , pentru ca m-a mai intrebat cineva. Purtam ceva mai lung . Tricoul cu Slipknot . Nu suport colantii fara ceva mai lung. In ultima banca alaturi de ei , totul e perfect !! 

universe

 Si ca sa nu uit . Multumesc Drugwash . M-ai uimit complet ! 

„Ce doruri te-ncovoaie, ce gînduri te încearcă,
Ce vise te frămîntă, ce trist ţi-e glasul, parcă
Din lună rupt-ai fire şi voaluri ai ţesut
S-ascunzi în amintire acel duios trecut
Ce nu vrea să-ţi dea pace şi sufletul îţi frîngi –
îngenuncheată-n tine, tu prin cuvinte… plîngi. „