Acum o luna , adica pe 24 martie am cunoscut o vacuta !

        Genul ala de vacuta cu care nu te plictisesti niciodata ! Poti vorbi cu ea orice, oricand , oriunde !

        Faza e ca am dat intamplator de ea si apoi .. sa vorbesti o zi intreaga ?! Da se poate ?

       Prietenia cu vacuta asta mi-a aratat multe . Nu conteaza varsta intr-o prietenie. Poti fi extrem de matur la o varsta frageda precum 14,15,16 ani .. si sa fii imatur la 19,20 de ani. Si invers evident. Dar lucrul asta nu era nou. Doar mi-a fost pus pe tava din nou !

      Sa va zic despre vacuta ? Pai e una care se enerveaza destul de repede ! Pune boticul ei de vacuta imediat.  E si foarte orgolioasa. Mai ales primele 5-10 minute . E si ” sensibiloasa ” dar doar cand vrea ea . 

      Oricum .. e tare smecheroasa vaca asta. E cam pesimista ea asa , neincrezatoare  dar ii trebuie date 2 palmute si-si revine. Chiar daca tu crezi ca esti varza la chitara , da-ti 2 palme si taci ! La cat de bine ma pricep eu .. canti super baiete si ar trebui sa inveti sa te apreciezi ! 

     E genul ala de prieten cu care iti dai seama ca te vei intelege super de la prima conversatie.  Si daca mai aveti si lucruri in comun .. o sa ramai socat/a ! 

      Eu nu-s genul care sa fiu disperata sa imi fac prieteni , sa ma duc unde-s aglomeratii sa ma bag in seama .. nu stiu daca e si din cauza faptului ca nu suport pe oricine langa mine  [ ca nu-mi plac oamenii falsi , fitosi etc etc ] doar ca e mai bine sa ai putini prieteni dar buni .

     Asa si vacuta . A venit in viata mea cand zeul se pogorase [ nu pot sa-mi scot replica ei din cap😆 ] si mi-a luminat acea intunecata zi ! 

    Si acum .. cand zeii s-au pogorat iar .. tu esti aici !

    Imi pare rau pentru certurile noastre aproape zilnice😆 si ca uneori sunt prea geloasa/posesiva/enervanta ! 

    Oricum .. m-ai invatat ca uneori trebuie sa renunt la orgoliul meu nemasurat ca sa nu pierd persoane dragi .

    Chiar daca tu nu te iubesti , eu o faaaaaac . Si esti super baiete . Si ai o fata de vacuta draguta, dragalasa si esti super de treaba si-ti multumesc ca mereu ma pot baza pe tine si ca ma ajutiiiiiiii si ca esti asa bun la englezaaa ! 

    Stiu ca ultimele noastre certuri au fost groaznice ci c-am spus lucruri la nervi dar postul asta nu e ca sa te sensibilez ci ..  sa-ti reamintesc cat de fain esti si tu ca orbul nu vezi ! 

    A fost o luna  superba cu bune si cu rele ! La cat mai multeeeee !

Distante ani lumina 

Sa invingem gravitatii