Oficial va anunt c-am o alta placere vinovataaaaaaaa. Mi-o asum !!

       Ador accentul de moldoveann .. dar ala din Republica Moldova ! Il iubesssssc. Vai di mini si di mini😳 !!  

      Mai ales cum pronunta ” L” -ul . Adorabiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiliiiiiiii ! 

      Imi placea si inainte acest accent dar de la o perioada tot ceea ce fac e sa ascult : ALTERNOSFERAAA!!

      Vad , cu mirare, ca ma regasesc in tot mai multe melodii : Deja Straina, Armata, Wamintirile .. 

      Accentul lui Marcel e asa simpaaticc. Doamne ! N-ai cum sa nu-l adori ! La asta se adauga si felul cum canta , cum scrie versuri .. e minunat ! M-as casatori cu accentul lui !!😆

      N-am niciun amic din Republica Moldova.. dar sincer tare mi-as dori unul sau o amica. Nu conteaza ! Accent moldovenesc s-aiba si totul va fi perfect ! As vrea sa vorbesc ca ei si nu mi-ar fi rusine. Ma exaspereaza accentul de la Bucuresti . 

     Pentru ca .. mi se pare prea corect , lipsit de intonatie , de frumusete. Nu inseamna acum ca imi place sa vorbesc doar cu ” șâ și mai fași uăiii ” !😆 Imi place sa scriu asa , e distractiv . Sa scrii cum se aude.. dar unii exagereaza oricum cu accentul asta.  

      Si aia de la Bucuresti ca oricine vorbeste asa .. e de la tara. Hai duceti-va cu fitele voastre cu tot ! 

      Revenind .. sper ca atunci cand voi ajunge la facultate sa intalnesc moldoveni !! Desi-s betivi [ nu toti , majoritatea😳 ] hai sa nu zic betivi … le place vinul ! :lol: 

      Sunt extremi de adorabili in frunte cu Marcel Bostaaaaaaaaaaan ! 

    Ca sa nu spuneti ca mint ascultati interviul cu Marcel !😳  CLICK – > aici

     Daca am vorbit de Alternosfera sa va las c-o piesa de la ei ca tot se apropie luna mai !!