Ce nu suport : maieurile !  

         De nicio o culoareeeee . Nici macar vara. Nu port maieuri . Singurul maieu .. care mi-e si asa mic si nu-l port il tin doar ca scrie ” ROCK ” si am o satisfactie .. dar nu le pot suporta ! Sunt oribile . 

        Si baietii cu maieuri nu mi se par deloc atragatori . Mai ales iarna : maieu, tricou , malete si flanele ! Valeuuu ! Mi se par asa urate, fara estetic .. mai ales cele albe care sunt facute si dintr-un material prost care dupa 2-3 spalari se gaureste.. 

        Nu nu nu nu nu nu nu nuuu !  Spuneti NU MAIEURILORRR ! 

        Daca voi avea un copil si mai ales baiat , ceea ce-mi doresc , nu-l voi obliga sa poarte maieuri ! Nu ! Nu-l voi oripila cu asa ceva ! Cine a inventat maieul si-a batut joc de noi ! 

       Mai sunt unii tipi care poarta camasa si sub maieu.. si mai ales daca e si o camasa de-o culoare deschisa : galbena, portocalie .. maieul ala se vede oribil !!!!!!! 

      Trecem de la maieurile alea .. la altfel de maieuri ! Ca-n videoclipul asta.

      

        Acum majoritatea bajetilor se-mbraca asa.. de ce ?! Adica stiu ca vazusem un fost prieten imbracat asa acum vreo 2 veri. Sa cad pe jos de ras si nu alta ! :lol: 

       Nu tuturor le sta bine imbracati asa..

      Si melodia asta, e asa populara in Romaniaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.  Dar videoclipul.. e jalnic. Ca si cum te-ai duce si-ai filma in cel mai sarac sat . Te-ai duce cel mai misto imbracat si aia niste sarantoci pe langa tine , incearca sa se bage in fata camerei ! :lol: 

      Dar na .. merge melodia cand te plictisesti prea tare !

     Nu uitati : NU MAIEURILOR !