” Te vad .

Esti mai atragator ca niciodata sau sa fie dorul de vina ? 

Camasa ta rosie in carouri ma obsedeaza. Blugii tai rupti pe alocuri .. imi trezesc instincte de mult uitate.

Ma apropii de tine. Inima imi incepe sa bata ca o bezmetica. Incerc sa-mi calmez pulsul si te privesc in ochi. Ma fascineaza.Pupilele-ti sunt dilatate.Oare te simti ca si mine ? Neputincios? Emotionat? Oare si tu simti nevoia unei imbratisari ?

Ne plimbam in parcul cel pecetluit de taine.  Vantul se joaca prin parul tau putin carliontat. Te-as privi non-stop. Azi esti mai frumos ca ieri si mai putin dragut ca maine. Sunt mult prea indragostita de tine. Te opresc si ma cuibaresc la pieptul tau. Aici ma simt in siguranta. Ma simt eu , micuta si fericita.  Imi incolacesc mainile in jurul gatului tau scaldat de pulsul puternic. Adori cand fac asta. 

Buzele tale rosii , umede le intalnesc pe ale mele intr-un sarut prelung . Mainile tale , tremurande, imi cuprind spatele si ma tragi spre tine . Iubesc imbratisarile tale , pline de emotie . De ce n-am putea ramane asa mereu? Sa nu stim ce-i ala timp , prieteni , griji ? Sa fim doar noi doi . 

Dar.. soarele ne zambeste . Aceeasi banca , scrijelita de amintiri si cuvinte spuse din suflet ne asteapta. Te asezi pe genunchii mei . Genele tale lungi ma fascineaza. Dar nu te pot lasa sa adormi. Sunt dependenta de privirea ta. De tot ce-mi transmite. Incep sa-ti ciufulesc parul. Ce-mi place cand te oftici si te superi , asemeni unui copil . 

Chiar si cand esti trist, esti superb . Privirea ta pierduta..  si cum deodata te-ntorci si ma saruti . Imi zambesti. Cat pot fi de fericita. Cat esti de minunat.. 

Ador cand suntem doar noi  doi si ziua e a noastra. Cand ii zambim soarelui si impartim totul .. 

Dar nimic nu e vesnic ..

Aceeasi gara , plina de suspine .. acelasi ramas bun nedorit . 

Si vei ramane singur in intunericul noptii .. care te va absoarbe. Mi te va fura pentru nu stiu cat timp . Cat sunt de invidioasa pe vant ca se poate juca cu parul tau atunci cand eu nu sunt , pe razele soarelui ca-ti  pot zambi ..

Tristetea pune stapanire pe noi. Tacerea ne cuprinde. Imbratisati intr-un colt al garii parasite asteptam sa ne spunem Adio. Am lacrimi in ochi dar cuibarita la pieptul tau n-as vrea sa le simti .. dar , emotiile ma coplesesc si .. lacrimile imi cuprind obrajii mangaiati usor de mana ta , tremuranda. Strang puternic camasa ta si iti spun ca tot ce se intampla nu e corect.. vreau , vreau sa fie bine . 

Ochii tai mari , caprui , ma privesc si-mi spun ca totul va fi bine . As vrea sa opresc timpul . As vrea sa fiu intotdeauna aici. Te iubesc mai mult ca ieri si mai putin decat maine . 

Imi saruti fruntea si imi zambesti . Pe moment sunt fericita.

Ma arunc pe un scaun si te privesc dincolo de geamul aburit de lacrimile ce nu vor sa inceteze sa ma dea de gol…

Iar tu .. ramai singur , o victima a noptii , plina de dor . ”