Da, filmul e pur si simplu genial. Nu am dormit toata noaptea. Nu-mi pasa ca am ochii umflati ..

         Intr-adevar e un film foarte lacrimogen , mai ales pentru adolescente. Nu stiu de ce am refuzat sa-l vad pana acum . Ca de obicei, sunt eu mai capoasa..

         Cine nu si-ar dori o poveste de dragoste ca a lor ? Orice adolescenta viseaza la asa ceva.. Chiar si timpul in care nu si-au vorbit , 7 ani .. ca apoi .. sa fie totul minunat ?! 

         Daca e sa ne raportam la situatia zilelor noastre multe s-ar fi dus cu Lon si nu cu Noah .. pentru ca partea financiara primeaza. Sa lupti chiar imposibilului pentru a vedea persoana iubita bine ? Cat de mirific poate fi ?

       Sau sa moara amandoi imbratisati ?! Dumnezeule..

      Am vazut acum cateva saptamana si ” A walk to remember ” . Si ala-i trist , lacrimogen .. dar nu ca asta. E pur si simplu din alta lume . Trebuie sa nu mai fiu asa incapatanata  cand aud de un film bun pai sa-l vad..

     Stiu ca unele scene se pot intampla doar in filme , carti… dar mi-a hranit sufletul . Impacari in ciuda situatiei financiare.. in ciuda tuturor. Iubire adevarata este cea care ne raneste sufletul dar totusi vrem mai mult. Iubirea poate sa ne aduca la autodistrugere. Dar ce mai conteaza… atunci cand traiesti acest sentiment ?! 

notebook

     Da.. recunosc. Pe tot parcursul filmului m-am gandit doar la o persoana. De ce naiba urmaresc filme de dragoste la starea pe care o am? Habar n-am . Nu se potriveste zicala de mai sus ? Autodistrugere , ha ? Probabil . As vrea poate nu sa ajung fix ca ei.. dar o poveste asemanatoare oricine ar vrea sa traiasca.. 

notebook2

     Dupa ” Nu ma lasa sa-mi fie dor ” a lui Cargo.. am dat de o alta melodie. Se muleaza perfect ! Desi acum .. tot Cargo ascult. Putin cam tare, pentru orele 7 dimineata.. intr-o vineri mult prea tulbure. 

„Do you still believe?
In you and me? 
Are we all we could be?

Is it meant to be?”