M-am saturat ! Mi-a iesit pe nas ! 

         Orice pustoaica  e innebunita dupa Antoniaa. Cat de frumoasa, minunata si superba e ea ! Si mii de poze ! 

        Adevarul ca daca n-ai poze cu Antonia pe facebook , degeaba il mai ai . Sterge-l ! Te rugam .

        Oamenilor ..e doar o femeie . Normala. Ca e mai frumoasa decat alte cantarete , inteleg. Dar nu trebuie sa ne reamintiti zilnic asta. 

        Un cantaret, artist ce-o fi el nu se ia doar dupa frumusetea exterioara. Ca asta trece . Nu asculti muzica doar pentru ca X arata bine . Acum o sa spuneti ” Si tu il adori pe Kurt. ” Normal.. dar nu ascult Nirvana doar pentru asta. Melodiile lor sunt geniale. TRANSMIT MESAJEEEEEE !! Si nu doar Nirvanaaa. Multi altii !

        Dar muzica romaneasca , o parte din ea nu transmite nimicc ! Hai sa cantam JAMEIA JAMEIA. OH DAR VAI CINE A STINS LUMINAAA, VAI RUBY ! NIMANUI NU-I PASA !  

        Ieri a fost MARELE SI MIROBOLANTUL concert in Iasi. N-ai poza de la ellll ? Nu pot sa cred . Inca un motiv sa-ti stergi facebookul. SI SUNT MII DE POZE. Cele mai multe cu Antonia.

         Sunteti disperati . O iubiti si o idolatrizati intr-un fel ..doar pentru frumusete. As vrea sa va vad peste 20 de ani . Dar muzica ei ? Mie una mi se pare de rahat . Nu-mi transmite nimic. Buriceala si atat. Prefer s-ascult orice alta melodie. Chiar am inceput s-ascult Vama.. decat Antonia. Sau Velea ce-ti mangaie pielea. Ala e alt subiect.

        Luati si traiti-va propria viata si lasati-o pe cea a Antoniei . Mi se pare penibil. ” VAI E FRUMOASA, VAI E SUPERBA !” E plictisitor . Puneti poze cu ceva interesant . Cu voi ! Nu ne pasa ca a fost Antonia azi la baie sau ca si-a luat tenesi noi . Neinteresant sincer. Dati-i like la poze si nu mai salivati atat . 

       E un om ca toti altii . Mie una-mi pare rau ca e apreciata pentru cum arata mai mult decat pentru ceea ce canta. O avea voce .. dar se conformeaza muzicii de rahat din ziua de astazi .

     Ca-mi tot zicea P. azi dimineata ca ieri erau copile de 9-10 ani .. erau versuri cu tenta sexuala hop si ele cu buriceala. Serios ?! Superb . Tipele astea in loc sa se joace cu papusele , viseaza la papusoi . Dar generatiile se schimba, nu ?! De ce sa se uite la desene sau ceva educativ cand Mireasa pentru fiul meu si cum s-au mai certat babele de la mancare e mai interesant , nu ? 

     Chiar zilele trecute.. coborasem la scara si-am o gasca de pitici de 10 ani care mereu joaca fotbal in fata scarii. Vreme frumoasa.. stare buna . Intrerupta de un pusti care canta ” CINE A STINS LUMINAAA. UHH RUBY ” . Ce ? Serios ?! Acum nu se mai canta ” Floricele pe campii hai sa le adunam copii ? ” Nuu . Maine-poimaine ii aud cantand ” Sa facem sex ” de la Vama. Perfect .

     Postul asta nu e ca si o frustrare.. ci pentru ca imi place sa scot in evidenta penibilitatea unora.

    Zi faina s-aveti !