N’ziua !

           Ieri nu mi-a permis timpul sa intru sa zic celor ce si-au sarbatorit onomastica un sincer „La multi ani ” desi e nu vine cam asa.. sa le fi urat o zi frumoasaaa , plina de bucurii ..

          Imi cer scuzeeeeeeeeeeee si nu se va mai repeta😳 . 

          Ieri a fost si ziua mamei .. de nastere. A facut o frumoasa varsta de .. eii , ceva peste 40 de ani😆 !

         Si saptamana asta mai avem 2 sarbatoriti😳 Eu si blooooogul .

         Da.. blogusorul meu face in curand un an . O sa scriu despre asta la momentul oportun.. 

        A avut o perioada mai proasta.. cu vizualizarile , nu ca singurul meu scop asta ar fi .. alterneaza. Cine stie .. Isi va reveni el . Am incredere in el si-n mineeee ! 

        Da.. maine fac 18 ani .. yey ! Mare smecherie. Ma bucur doar ca ieri am fost sa-mi schimb buletinul de la 14 ani.Oribil. Poza aia ma urmarea si-n visee  ! Da peste vreo 5 ani nici asta n-o sa-mi mai placa..😆

        De acum .. mi-l voi mai schimba cand o sa ma marit , ceea ce eu nu vreau sa fac. Vedeeem. Viitor. Incertitudine.

      18 ani ? Sunt mai nehotarata ca oricand . Imi schimb ideile despre un anumit subiect de la o zi la alta. Nici nu mai stiu ce si cum simt . Si pentru cine . Si de ce . Complicat.

      In fineeeeeeeeeeeee . Vom vorbi maine despre astaaa ! Maine .. e ziua cea mare. Cand o sa-mi dau seama.

      Maine inca o teza si vineri alta si gaaaaaaaaaaaaaaaata. Nu mai suportt. Vreau libertate , vreau vacantaaa, vreau leneveaaalaaa .

      Bun .. Ieri , cineva mi-a dat o melodieee… foarte frumoasaaaaaaaaaaaaa ! Desigur dupa o cearta serioasa , mergea. Extraordinara. Merita ascultata ! 

     Zi frumoasa ca voi ! 

   „But all that shit seems to disappear when I’m with you”