”  You registered on WordPress.com 1 years ago!

Thanks for flying with us. Keep up the good blogging! „

25 mai 2012.

Inceputul acestui blogaras.

A fost greu.. bineinteles , ca orice alt inceput .

Aveam mii de idei .. si nu stiam cum si cand sa le scriuuu . Nu aveam vizualizari . Nu le puteam impune sa-mi citeasca blogul..

Am fost super fericita cand persoane straine.. au inceput sa mi-l aprecieze. Inca ma mira faptul asta. Ca ceea ce scriu este.. placut , apreciat.  Ca nu impun eu asta..

Chiar daca in ultima perioada nu am prea scris ceva interesant.. cum o faceam cand eram indragostita spre exempluuu.. stiu inspiratia era mare atunci , muza superbaaaaaaaa … acum nu e ca n-as avea idei doar ca..

E mai la moda sa-ti descrii partidele de sex , excursiile sau sa faci rezumate la filme/carti .  Nu as putea sa descriu orice detaliu .. atat de intim din viata mea. Chiar daca lumea nu te cunoaste personal.. tu , ca om , cum o poti face ?

Trecem peste . Au fost si persoane care nu mi-au iubit blogul si gaseau ceva in fiecare postare si dadeau comentarii rautacioase .. cand pe blogul altceva inafara de ” imi bag p*la alt post de rahat,n-am chef,pa” nu gaseai. Oricum , cine-s eu sa critic? Fiecare e liber sa scrie ce vrea..

Am avut si postari bune ..  de care eram mirata chiar si eu si altele mai proaste. Am cunoscut multe persoane dragi. Multi oameni cu pasiuni comune . Urmaresc peste 100 de bloguri si nu regret.  Ador sa vad cate o particica din fiecare transpusa aici .

Chiar daca nu toate postarile erau .. despre dragoste,iubire,sentimente am pus suflet in fiecare. Imi iubesc blogul. Ador sa pierd timpul aici. Sa ma descarc. Sa ma perfectionez in scris.. Sa-mi insir ideile.

Nu credeam ca voi rezista atat de muuuult .

Multumeeeeeeeesc tuturor celor care-mi citesc blogul pierzandu-si timpul cu postarile meleeee.

Postarile mele preferate !

1. Numarate mi-s zilele [ click -> aici ]

2.Asteptare ( aici )

3. Monologul ( aici )

4.Ploua ( aici )

5. Lasa-ma sa-ti fiu ( aici )

6.Furtuna-n inima mea ! ( aici )

7. Monstrii interiorului – printre singurele cu diacriticeee ( aici )

8. Vesnicie – tot cu diacritice , hihihi ( aici )

9. Nu-i bini di tat deloc ( aici )

10. Cum sa fii ( aici )

11. Prietenie dupa o relatie ? ( aici )

12. Tipuri de cupluri ( aici )

13. Cum iti dai seama ca esti roman ( aici )

14 B VS F ( aici )

La multi ani blogaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaras !!