Ieri am fost la cursul festiv a celor de a12a .

      Emotionant, de ce as minti ? Cand te gandesti ca mai ai si tu un an si e gata ? ioi. Cand au trecut 3 ani?Dumnezeule..

      Cert e ca nu-mi place culoarea robelor sau cum se numesc alea .. verde. Mhhhh .. no me gusta ! La alte licee e rosie sau albastrrra dar nici neagra  cum e la altul😆 . Liceeni tristi , ha ? 

      Ziua absolventului insa a fost… aiurea. I-a dus in Copou. De ce ? Normal , cum sa-i lase primaria in centrul orasului? Dupa mine , acolo ar fi trebuit , ca-n anii precedenti.  Sa-i vada toti. Nu in fiecare zi termini 12 clase , corect? ..

       Sa ne intoarcem .  Emotionant, cum spuneam. Pozele de peste ani , filmulete.. discursurile pline de emotii. Doamne , inca un an si suntem in locul lor .. Cei mai frumosi ani,intr-adevar.  Te formezi ca om, iti faci prieteni , ii pierzi pe altii .. 

      Mai este pana atunci ..

     Mi se pare un pic amuzanta o chestie .Felicitarile pentru cei de a12a. Adica da, e de laudat. E o zi unica.. dar nici sa-i ridicam in slavi,cum fac altii,desi am zis c-ar fi trebuit sa fie in centru orasului manifestatia pentru ca e spatiu .. Suntem o tara mediocra.De ce sa nu o recunoastem ? Daca am ajuns sa-i slavim c-au terminat 12 clase, realizati asta ? De parca ar fi terminat Medicina,Dreptul si Conservatorul in acelasi timp . 

      E o adevarata realizare .. ce sa ne mai codim.. Si daca acum e greu, pe vremea parintilor cu atatea examene de treapta cum mai era? Acum e la moda ca oricine s-aiba liceu , va rog , avem si noi prestanta noastra ! 

     In final…  succes la BAC copilasi !