La multi ani copcilasi , copchilasi ! 

            Chiar daca multi dintre noi nu mai avem 10-14 ani cati nu ne-am dori sa dam timpul inapoi macar o zi ?

            Sa pierdem toata ziulica afara , sa jucam numeroasele jocuri ale copilariei , sa ne rupem pantalonii in genunchi , sa ne zgariem , sa avem julituri in „coate „.. sa ne fie foame dar sa nu vrem sa pierdem vreun minut cu prietenii .

            Singura distractie sa fie ” iesitul afara ” ! 

            Orice varsta am avea mereu ne vom dori sa mai fim micuti .. 

           Imi place sa fiu copilaroasa . Si lumea nu zice c-as arata de 18 ani si nu ma deranjeaza. Iau totul ca pe un avantaj pentru viitor😆 !

           Cand eram in clasele primare domnul invatator de 1 iunie ne servea cu bomboane , era un gest dragut . Acum .. e pacat ca prea putini se mai considera copii si isi doresc cu ardoare maturizarea. Aseara un verisor imi zicea” Vreau si eu sa am 18 ani ” .” Nu e mare filosofie”, i-am raspuns . 

          Copii de 13-14- ani care vor sa-si inceapa viata sexuala cat mai repede, sa traiasca senzatii. Aveti o viata inainte. E timp pentru toate. De ce va grabiti ? Traiti momentele la timpul lor ..

     Mi-e dor sa vad chipuri de copii inocenti . Obrajori rosii , ochi mari , luminosi .. fara farduri , fara machiaj . Sa pot citi sinceritatea din ochii lor . 

          La multi ani tuturor ! S-avem suflete de copii mereu ! Sa nu ne pierdem puritatea din suflett !