Nu suport copcilasii aia care fac pregatire. 

         Mai ales din clasele mici . Si la romana , matematica, fizica, chimie si  la orice de fapt . Bani aruncati aiurea , in opinia mea. De ce sa-i bagi copcilului pe gat ceva ce nu-i place? 

        Sunt mame disperate care vor sa se realizeze prin ei . Sa faca din ei ceea ce n-au reusit cu propria persoana. Dar ma intreb.. de ce sa dai un copil de clasa a patra la pregatire la romana/matematica?  Oamenilor cati dintre voi ati vazut niste exercitii de clasa a patra ? Sunt de o dificultate  mare pentru varsta aia . Serios , acum . La 11 ani sa-i dai 10 exercitii ca tema plus la romana sa-ti mai picteze si nu stiu ce peisaj , sa-l mai duci si la pregatire sa-i umple si aia capul cu chestii.. de ce ? 

       Unde-i copilaria ? S-a dus de prea mult timp saraca. Ce sa se mai duca apoi pe afara, s-alerge , deja e seara , nu mai are timp. Se mai baga la calculator 2-3 ore , creierul lui e deja varza.  Si la scoala, cel putin in clasele primare , asta se face romana si matematica pe rupte . Ce tu sport ? Ce tu abilitati practice ? Toate astea pentru examenul din clasa a patra pe care orice ratat il ia oricum dar se dramatizeaza de parca viata lui ar depinde de asta.

      Stiu ca prin clasa a patra dadusem o lucrare gen Munca Independenta si luasem primul meu INSUFICIENT ! Ce tragedie. Invatatorul meu avea obiceiul sa-ti scrie pe caiet sa vada parintii😆 ! Mesajul a fost asta : CE O SA FACI LA EXAMEN ? APUCA-TE DE INVATAT ! Bineinteles, problema era la matematica pe care o urasc si acum .. stiu c-am rupt foaia si le-am zis alor mei de nota dupa ce-am terminat scoala .. dar am luat examenul ? l-am luaaaaaat ! 

      Bun sa revenim la ideea principala : pregatirea ! Desi materia e grea nu cred ca e de pregatire .. de ce sa-l faci pe copilul tau geniu ? Adica , da e grea pentru ca nu e doar 1+1 , trebuie sa-ti bati un pic capul , ca deh , in Romania trebuie sa se faca scoala de scoala.. si sa fii atent . Trebuie sa te duca mintea ce sa mai.Si de ce sa faca pregatire? Doar ca sa-l duci la mii de concursuri sa ia sute de diplomee si oricum in cap nu-i ramane nimic ca sigur il mai si articulezi cu cate o curea daca nu e mandria familiei si daca-ti ia un minus foarte bine.

    Si bagi bani in el si-n pregatiri si el tot nimic nu stie. Oricum sunt vacantele astea si toata lumea uita.E prea multa informatie .. prea prea multa si o parte din ea nefolositoare. 

    Daca tot vrei sa faci pregatire fa cand e necesar . La BAC spre exemplu. Bine ca nici aici nu prea sunt de acord pe deplin.Presupun ca daca ai invatat in cei 4 ani tot e ceva.Acum sa nu arunc cu pietre ca mai am si eu un an si apoi pot sa-mi dau cu parerea. 

    Dar am intalnit foarte,foarte multe cazuri de copcii care fac pregatire si .. cand sunt ascultati nimic . Inteleg, stilul de predare e diferit.. dar materia nu e aceeasi ? Nu tot pe acolo se invarte informatia ? Bani aruncati aiurea. Dar cand ai prea multi probabil te plictisesti. Si cine stie , e la moda sa zici ca faci pregatire la x si la y . Sa arati tu lumii ca tu-ti dai interesul. Pe naiba . Cand esti ascultat habar nu ai . Paralel/a . 

    Unii dintre astia care fac pregatire vor sa para ceea ce nu sunt . Mai e si categoria aia care fac pregatire dar declara sus si tare ca vai de mine ii ameninta corigenttta. Si cand ii vezi : in prima banca mai mai sa absoarba cuvintele profesorului ! Patetic !

     Daca nu v-a inzestrat mama natura cu putin creier nu-l strofocati prea tare .. sa nu iasa fum ! Sau daca tot o faceti , macar bagati ceva in capul ala ca saracii parinti muncesc.