Dupa cum stiti , eu nu-s adepta poeziilor . Imi place sa le citesc.. dar sa le produc , mai greu .

            Ieri , Chelut zisese ca l-am dezamagit ca ii dadusem niste versuri de la Alternosfera si credea ca-s facute de mine ! Bine ca nu cred ca e chiar atat de dezamagit.. 

           El e adeptul poeziei .. si daca tot m-a intaratat , astazi , dupa ce mi-am tocat creierii marunt-marunt intr-o pauza am facut-o ! Mai facusem eu poezii cand eram mica despre Ziua Mamei ori iubire dar fara nicio stralucire.Nu ca asta ar fi .. dar sunt o ambitioasa si am reusit !!! Aplauze… sper sa nu aruncati cu rosii in mine ! E facuta in 10 minute , dupa o ora de alergat la sport..  

         Nu cred ca vor mai fi si altele.. 

                                                                  Regasire ? 

           As vrea sa-mi fie bine 

          Sa pot uita de tine

         Sa fiu multumita de tot ce-i in jurul meu 

         Sa-mi pot regasi propriul EU..

      

        Ganduri , temeri , iluzii se ingramadesc..    

        Impiedicandu-ma sa traiesc, iubesc..

       Si poate ultima speranta ar fi visele

       Iubitele , maretele 

       Sa pierd vremea visand.. 

       Uitand… razand .

 

      Si ma pierd in jocuri de cuvinte

     Unele nedeslusite

     Vise , sperante.. convorbiri infinite

 

     Poate dupa 1001 de nopti de visare

     Sperante , dorinte launtrice,arzatoare..

    Locul imi voi fi gasit..

    EUL meu va fi implinit..