Hello . 

                   M-am hotarat sa fac o noua categorie cu ” Piesa zilei ” ! In ce consta asta ? In piese facute de un bun prieten, Vlad. In fiecare zi voi posta cate o melodie de-a lui . Asta ca sa nu vina intrebari” Hei Oli, tu le-ai facuttt ? Superr ” . Nu. Eu nu fac poezie . Doar daca-s provocata ! :lol: 

                 Sper sa va placa, eu una ii ador cantecele. 

                 Va avertisez ca exista drepturile de autor iar in cazul in care vreti sa le postati pe alte bloguri, profile de facebook anuntati-ma !  Nu fiti xeroxuri ieftine ! Si oricum .. ar fi pacat sa o faceti, nu ? De ce sa fiti ca altii ? Originalitate nene !

                 Acestea fiind spuse.. prima piesa pe ziua de azi !

 

          Arunc din mine 

Simt ca totul moare usor
Stau detinut in mine sa ma sting
Stiu ca nimic nu are sens
Arzand sentinta sa mi-o-nving
In ploaie totul curge-n gropi
Fara un drum spre mine
Innebunesc cu ochii sus
Spre ceru-n lacrimi doar spre mine
Arzand cu pieptul ma cuprind
In dansul frunzelor ce pier
In intuneric sa m-ating
In drumuri seci ca sa ma pierd
Vad in nimicul ce m-a scris
Cum stergi fara pasare
Trecutu-n suflete ce-am scris
In frig iesind din mare
Te simt cum curgi si-acum in mine
Fara acelasi gand sorbit
De-amarul ochilor ce-n umbre
Ne incalzeau in ei privind

M-ascund in soapte ce m-adorm
Plin de umbra-mi nepasare
Ce-n pleoape lacrima ma torn
Catre a ta strigare !

 

     O duminica frumoasa !