” Cum am ajuns sa te iubesc? Nici pana azi nu stiu … „

                      Si daca povestea noastra ar fi fost altfel ? Daca te puteam vedea/auzi zilnic ? As mai fi asteptat convorbirile cu tine cu atata jind ?  M-ar mai fi impresionat poeziile tale atat de mult ? As mai fi ramas muta de uimire de poeziile tale atat de tare? As mai fi visat la noi? Mi-as mai fi facut zeci de scenarii ?  Ai mai fi fost muza mea ? 

                    Si totusi daca ar fi fost ? Sa-ti admir in fiecare zi chipul ? Sa-mi poti zambi ? Sa ma impaci ? Sa te privesc cum creezi poeme? Sa ne fi plimbat prin ploaie? Sa fi stat intinsi privind la stele.. ? Ochii tai.. infinit de frumusete. 

                  Iubirea noastra e ciudata.. fiecare are un suflet pereche. Iubirea noastra nu e pentru lumea asta nesemnificativa, infima. Eu.. eu sunt neputincioasa. Nu te pot avea.  Nu te pot face fericit.. nu.. nu in lumea asta.

                 Cuvintele.. scumpele noastre cuvinte care ne-au legat atat as vrea ca uneori sa te poata strange in brate sa simti cat te tare-mi lipsesti.. 

                Tu , poet drag.. ce ma accepti.. esti minunat. Imi acaparezi gandurile zilnic.. si ma faci sa visez..

               Si te iubesc atat de mult.. dar altfel. Desi ar durea enorm.. as vrea sa nu ma mai iubesti . Nu-n lumea asta.. Noi suntem diferiti. Mi-ar placea sa evadam intr-un loc stiut doar de noi ..

              Te iubesc in felul meu ciudat.. fara sa-ti zic / arat asta prea des.. pentru ca noi doi suntem incompatibili in lumea asta. N-ar avea sens. Nu te pot iubi in felul ala .. obisnuit.

               Vreau doar sa nu suferi.. nu meriti asta. Esti mult prea bun . Sufletul tau bun, gingas.. nu trebuie sa fie cuprins de demonul tristetii..

               Si totusi… intr-o zi , poate ne vom regasi.. in lumea asta ciudata.  Si atunci voi renunta la cuvinte, imbratisandu-te pentru eternitate.. avand lumea noastra.

               Tu poet drag… cate-mi faci..

                Esti tu aproape… esti tu departe.. ce ne uneste.. ne si desparte.. ”