Strâns

     P.V

Spune-mi,
Spune-mi amar.
Iubire calvar
Gratii hotar,
Libertate !

Br: Mână-ți stă strânsă,
Privirea ți-e scursă,
Căldura e albă
În geruri se scaldă.

R: În pustietate,
Figuri necontrolate,
Ultima-ți strigare
Să urle-n difuzoare.

Culori distorsionate,
Ore-ntunecate,
Celula -mi uscată,
Prin gratii uitată.

Soarta,
Slugă forțată,
Greu degerată
Palma uscată ,
Singurătate.

Br: Mână-mi stă strânsă,
Privirea mi-e scursă,
Căldura e neagră
În geruri se-îneacă.

R: În pustietate,
Figuri necontrolate,
Ultima-ți strigare
Să urle-n difuzoare.
Culori distorsionate,
Ore-ntunecate,
Celula -mi uscată,
Prin gratii uitată.

          Si un alt anunt : mi-am facut cont pe tumblr. Stiu ca cinevaaaaaa , Cristina , mai exact spunea sa o anunt. Iata ca a venit si ziua aia. Daca aveti conturi , dati-mi follow si sa ne pierdem in poze.. ! – > aici .