Concert Alternosfera. Exact. Pentru cei care stiu despre ce vorbesc.

         Alternosfera e o trupa din Republica Moldova foarte faina din punctul meu de vedere. Nu doar pentru ca ei canta rock, rock alternativ ci si pentru mesajele din melodii. Versurile lor sunt absolut geniale,pline de emotie. Nu ca toate cele comerciale care se repeta la nesfarsit.. Metafore,hiperbole,superb.

         Concertul a avut loc pe 21 iulie, duminica. Sa va spun ca eu numaram zilele de pe data de 1 ?!😆 Ups, v-am spus. E printre trupele mele preferate. Le stiu melodiile pe de rost. Nu ma pot satura de Alternosfera. E ca si Slipknot doar ca varianta romaneasca !

         A avut loc la Iasi. In fata Palatului Culturii. Trebuia sa ma trezesc la 8,sa-i iau pe R si pe N. dar cine a mai putut dormi de la 6 ?! Eu nu . Si cine suna lumea la 6 dimineata? Eu-eu-eu  !

         Mama,n-am mai vazut-o atat de ingrijorata de foarte mult timp. Eu nu-s genul de persoana care sa-mi arat dragostea desi stiu ca ar trebui.. dar nu-mi plac imbratisarile si toate acelea cuvinte spuse. Nu tuturor. Le pastrez pentru mine. Dar a fost super dragut s-o vad atat de ingrijorata si ramasesem putin „nustiucumsazic” cand am vazut-o in usa..

         Ador sa merg cu trenul. Sa scot capul pe geam si sa-mi bata vantul direct in moaca. Dar.. mereu ma tem ca o sa-mi ia vantul ochelarii. Si sa intind mainile si sa vad cat de verzi sunt copacii.

        Iasul ca de obicei m-a fascinat. Ador orasul asta. Plus covrigii aia mari la un leu. Dumnezeule cat de buni sunt. Mac si susan. Si sa-i imparti si cu o persoana draga, la fel de flamanda ca si tine , iti aduce zambete in mod clar. Tipii cu care am fost au fost super de treabaaa. Cel putin doi dintre ei. Amuzanti si stiau cum sa se faca placuti. Bine ca unul dintre ei a incercat sa iasa mai mult in evidenta asta-i partea a doua.

       Mare mi-a fost mirarea sa vad 2 persoane pe care sincer nu as fi vrut sa le vad. Una dintre ele, un tip.. il cunosteam foarte bine. Mai mult decat mi-as fi dorit. Foarte gesturos. Nu ca as barfi sau ceva. Doar ca incearca sa para ceea ce nu e si nici nu va fi vreodata. Nu inteleg de ce nu-si da scutul la o parte , sa iasa partea sensibila din el. Probabil crede ca e mai cool asa. Cealalta persoana o tipa, care are 15 ani si o flegma sa zic asa , e mare tupeista. Mi-a placut enorm cum a intors capul si moaca pe care a facut-o cand m-a vazut. ”  R : vezi ca e C. aici.. las-o in pace, nu te lua de ea ” . De parca as fi facut-o. Am si alte treburi mai importante. Mi-a dat satisfactie intr-un fel ca vedeam ranchiuna din ochii ei . Nu stiu ce parere aveti voi, dar e un sentiment frumos sa va urasca cineva, stiti ? Si apoi sa nu ma cred superioara.. pai daca ma urasti asa fara motiv, ce sa cred?

       Sa trecem peste. Au fost niste formatii de umplutura la inceput . Nu i-am retinut decat pe Niste Baieti care au sunat bine. La restul am stat pe iarba. Au sunat bine dar nestiind melodiile.. si fiind nerabdatoare pentru ALTERNOSFERA,incepusera sa ma plictiseasca.

       In prima faza credeam ca Alternosfera o sa cante dupa Parazitii.. dar nu . Ei au fost inainte. Era si un dj. Dj Stefanel,cum ii zicea Denisa tare simpatic dar serios.. cand stii ca urmeaza Alternosfera nu ne mai pasa de melodiile tale mixate acolo,SCURTEAZA-LE !!! 

       Bun cand au intrat pe scena.. nu mi-a mai trebuit nimic. Erau absolut superbi. Si toata atmosfera de dupa a fost fara cuvinte. Vocea lui Marcel suna foarte bine live. Vreau sa spun ca nu se cunoaste diferenta,stiti?! Si era foarte activ pe scena si e un sentiment foarte placut sa stii orice vers din melodii. Cel putin cu P. am cantat de a ragusit saracul !😆 Am facut un headbang de toata frumusetea. Credeam ca mi se va rupe capul si o va lua singur spre Vaslui. Nu a fost prima oara dar a fost cel mai dureros. M-a durut gatul de duminica pana joi. Ceilalti dupa o zi nu mai aveau nimic ! Tipa sictirita de 15 ani incerca si ea sa dea din cap apoi…. ca ultima pitipoanca expirata se uita in telefon si-si aranja parul. Pentru ce?!?!?! De ce sa o faci daca peste 2 minute iar dai din cap?! Cine crezi ca se uita acum la tine sa vada cum arati?!

      A fost si pogo. Stiu ca P. a luat un fund de pamant de toata frumusetea. Mie una nu-mi place pogo-ul. Mi se pare o prostie dusa la extrem. Sa te impingi in alta persoana si sa te mai si ranesti dupa. Nu. Nici macar nu e pe ritmul muzicii, ceva. E total aiurea. Ca si pogoul de aici. 

 

      Mi-a parut extrem de rau ca i-a fost rau lui R. dar macar mai luam o pauza de la headbang cat vedeam ce face. Alternosfera au cantat cam putine melodii. Nici nu stiu daca au cantat o ora ! Ce naiba, asa putiiiin. Voiam sa cante atat de multe melodii de pe Epizodia ultimul album , of .. Dar deh, trebuiau sa respecte programul ! Au cantat : Drumuri necunoscute [ mama ce-am urlat la piesa asta ] , Avion , Ne uneste ne desparte , Wamintirile , Nepoata lui Gagarin , Muza , Flori de mai , Singuratate , Orasul 511 , PLOILE NUUUU VIN  si cam atat din cate-mi amintesc. Voiam sa cante macar Trei luni sau Prea departe te simt  . Of.. si n-au revenit la bis ! 

      Cert e ca m-au facut extrem de fericita. Desi ma durea gatul tata spunea ” Macar ti-ai vazut idolii” . Da, l-am vazut pe MARSHELICAAAAAAA UAII BAIETE UAI !😆 Mama,pletele lui,accentul lui..😳 ! Voceaaaa… 

      Apoi au urmat Parazitii dar ce mai conta? Cantasera deja cine trebuie. Oricum am mai stat pentru R. Puteam sa ma duc sa ma intind pe iarba dar nu, am stat. Imi plac vreo 2-3 piese de la ei desi.. dupa o faza Cheloo mi se pare si mai antipatic. Avea mana in gips si cativa prieteni au vrut sa faca o poza cu el. Si vai ca nu fac. WHAT ?! Trebuia doar sa stai 10 secunde nemiscat pentru o poza. Nu-ti deranja mana,scuza lui fiind ca o are in gips. Nu e antipatic? Ba da ! Oricum Ombladon e mai dragut😆 si are vocea mai faina.

       Dar au cantat si astia de toti banii frate. Mult tare. E adevarat, au facut atmosfera dar nu-mi venea sa ma manifest ca la Alternosfera,hehehehe. Macar R. a fost fericit si i-a trecut si raul. 

        Toata chestia asta a fost sponsorizata de Bergenbier . Si evident au curs paharele cu bere. URASC BEREA,v-am mai zis? E oribila. Am luat de vreo 2-3 ori de sete. Ca-n rest… nu. Stiu ca Denisa,P. au baut cat pentru toti [ nu ca le-as face reclama negativa] dar serios cum sa bea chestia aia ? Si au dat apoi niste tichete cu bere moca. Sincer m-am rugat de Denisa si de P. sa-mi dea vreo 2-3 nu pentru mine ci pentru R. ca nu bause pana atunci ca-i fusese rau.Ce draguta sunt,nu?

        Poze am facut. Am si un videoclip dar normal ca nu le voi pune aici. Ma gasiti pe facebook cei care veti fi curiosi desi nu cred.  Abia astept sa-i revad iar. Sper ca pana incepe scoala sau sa fie in vacanta ca deh,trec a12a . COMPLICAT ! 

       Duminica e Rammstein. Adica……. MAINE ?!  Da,eu si Denisa avem bilet si acolo. La Bucuresti. Ea zicea ca nu-s entuziasmata dar normal ca sunt. Sunt niste grei ai rockului , hahaha, Rammstein dar gandurile mele erau acaparate de ALTERNOSFERA . Plus ca Rammstein e mai departe si mai complicat. Sper sa trecem si peste asta cu bine. Nu stiu daca o sa dau din cap.. nu prea as mai vrea. E oribil sa te doara gatul. Te maseaza lumea si degeaba. Sternocleidomastoidianul vietii !

       No,am facut un post cat o zi de Paste.. dar a meritat. E ALTERNOSFEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERA ! 

       Mai jos aveti Epizodia Full Album. Merita ascultat. O zi buna se-ncepe cu muzica buna ! Hehehe. 

       Zi frumoasa ca voi !