Am cunoscut-o intr-a5a. Era o fire timida,statea in prima banca. N-am avut tangente cu ea din prima.

                             Am petrecut apoi o iarna impreuna , ieseam mai des. Am descoperit rockul impreuna. Stiu ca prima data cand am ascult o melodie rock in adevaratul sens al cuvantului eram ” UAU, CE-I ASTA??? ” 

                           Radeam mai mereu de scrisul ei de doctor si incercam sa o sustin cand altele o denigrau. Imi amintesc clar cum pierdeam zilele in Teatrul de Vara si desenam , ascultam muzica si eram fericite. 

                          Intr-a7a a fost o ruptura. Momentul cand ea s-a mutat in Italia. Toata lumea ma descuraja. Ca relatia noastra se va raci din cauza distantei.  Dar se pare ca distanta ne-a apropiat. Nu era/ este zi in care sa nu vorbim. 

                          Nu cred c-as putea gasi o alta persoana careia sa-i pot spune totul , sa-mi stie cele mai ascunse ganduri , cu care sa pot impartasi totul fara sa ma simt in vreun fel ciudat. Care sa fie alaturi de mine neconditionat la orice ora din zi / noapte. Alaturi de care sa ma pot descarca.. 

                        Nu as putea niciodata sa-ti multumesc pentru ca existi. Cuvintele ar fi de prisos si niciun cadou nu ar putea arata multumirea. NICI DACA TI L-AS ADUCE PE TILL ACASA  !

                        Esti una dintre cele mai importante persoane din viata mea si nu te-as schimba pe nimic. Stiu ca uneori sunt enervanta,orgolioasa,incapatanata… o scorpie stiu ca n-ai putea trai fara sefa ta !

                       Iti doresc tot binele din lume , sa fii fericita , s-ai parte doar de impliniri si bucurie ! 

                       Iti multumesc pentru vara asta superba. Concert Alternosfera, Rammstein si tu . Perfect !

                       Te iubesc. Cuvintele-s de prisos , pup ! 

La multi ani Denisaaaaaaa !!