De liceu. Da. Trec in clasa a12a in 11 zile.  

                         Parerile sunt impartite. Unii spun ca de fapt BAC-ul e o joaca daca ai invatat pana acum iar altii ca anul asta va fi unul foarte stresant. 

                         Da.. eu sunt o persoana care imediat ma stresez. Slabesc foarte mult de la stres. Problema e ca trebuie sa ma ingras dupa ultimele analize. Sper sa nu ma afecteze prea tare stresul.

                         Habar n-am cand au trecut aproape patru ani.  Imi amintesc si acum prima zi de liceu. Eram foarte somnoroasa. Din cate vazusem cu cateva saptamani inainte pe lista nu cunosteam pe nimeni atat de bine. Doar din vedere. Eram dezamagita ca nu va fi nimeni din generala in clasa cu mine.  Ca de obicei , problema eterna. Cu ce sa te imbraci in prima zi . Am purtat o camasa si o salopeta de blugi. Mi-era tare simpatica.. 

                     Stiu ca-n prima zi de liceu tata a mers cu mine. Acum nu se mai poarta. Clar . E o rusine sa vina parintii cu tine. Serios? Nu , nu poti purta tocuri de 15 si fuste mini cu mamica de fata.  Am vrut sa stau in treia banca dar era ocupata deja. M-am pus in ultima. Am zis ca lumea se va ingramadi sa vina in ultima banca ..dar cam pe toate randurile erau libere. Ca acum se bat pe bancile astea  e partea a doua.

                     Si ultimul an…. sper ca la anul pe vremea asta sa pot spune , yey , sunt studenta. Dar tot sunt confuza. Nu-mi vine sa cred c-am 18 ani jumatate , ca maine-poimaine o sa fiu studenta .Pe de o parte abia astept . Iubesc Iasul. Abia astept. Clar . Pot fi uneori reticenta la persoane noi .. dar Iasu’ e aparte. E special orasul ala. Are ” acel ceva ” .  

                   Vor fi ultimele ore de romana , istorie sau alergatul la sport dis de dimineata la 8 . [ Totusi sper ca anul asta sa nu mai puna sportul iar lunea prima ora ] . In ceea ce-i priveste pe colegi , chiar daca am mai avut conflicte cu unii , imi va fi greu fara o parte din ei . Pentru ca ei te cunosc si au invatat sa te accepte sau sunt nevoiti. E greu sa o iei de la inceput. 

                 Cand eram in generala visam la liceul asta. Mi se pare super. Sa ma plimb pe coridoarele alea lungi , sa fiu o liceeanca. Mi se parea ultrasupermegagigaextra fantastic . Si vad multe fete care abia asteapta sa vina scoala pentru ca-s boboace , sa cunoasca noi persoane , pentru BALUL BOBOCILORRRR… Fetelor/ baietilor .. scoala.. tot scoala e. Iar clasa a9a si a10a sunt destul de grele . Nu e totul roz . Trebuie sa prinzi totul de la inceput , sa te afirmi . Ah , dar acum liceul e vazut doar ca o rampa de lansare , esti la liceu , esti popular , uat da fac ?!

               Nu pot spune ca-mi doresc sa vina scoala dar vreau sa treaca anul asta cat mai repede .Sa treaca frumos. Voi avea de invatat mult . Va fi mult stres. Va fi ultimul an . Si apoi voi asculta.. 

                 

           …………. si ma va apuca melancolia . Ma apuca si acum , nu-i bai . Pentru ca indiferent de notele proaste ori de colega care lua note pe nedrept sunt cei mai frumosi ani . Anii in care simti fluturi in stomac , iti faci prieteni , poate chiar pe viata.. esti tanar . Traiesti . Ai emotii ..esti uman . Iti vei aminti de momentele cand el te astepta dupa ore in frig .. ori de sarutul pe care ti l-a furat intr-o pauza si v-a prins profa de franceza [ oh , rusinos momentt !😳 ] 

            Apoi va trebui sa iei viata in maini .. si ai vrea sa dai tot timpul inapoi…

           Sper sa fie un an frumos . Oricum voi scrie si la sfarsitul lui despre el… dupa hopul de la BAC.

           Oh .. pretuiti acesti ani ca nu se mai intorc. Si m-a apucat melancolia . Dumnezeule , ma simt atat de batrana. 19 ani maine-poimaine… 

           Zi frumoasa s-aveti..