Prietena mea Denisa e super , da , toata lumea o stie . Ea e mai fraiera ca nu-si recunoaste adevarata valoare.  Ca m-a desenat nu e prima oara… doar ca nu m-as fi asteptat.

Spunea de cateva zile ca-l deseneaza pe MANSON si chiar eram curioasa si cand colo…….. PE MINE , GOD, WHY ?! Am ramas masca. E foarte talentata , n-are rost s-o mai zic … si vreau sa-mi cer scuze c-am acuzat-o ca-mi ascunde anumite lucruri . De fapt imi ascundea conversatii ca sa nu aflu ca de fapt ma deseneaza.

E pur si simplu fara cuvinte. E SUPER. E UAU. Nu ca-s eu in desen dar…….. imi place foarte mult cum i-au iesit degetele. Lungi. De pianista. Exact cum le am .

Te iubesc micule jeg.

Okay. Eu nu cersesc likeuri doar ma stiti. Dar v-as ramane datoare sa-i dati like la pagina si sa-i vedeti desenele. Merita multa apreciere.

https://www.facebook.com/DenisaDiaconuArt

1276511_241333832681357_1660237006_o