Nu am mai patit niciodata sa nu postez o luna pe blog. 

          Inainte sa mi se strice calculatorul , aveam cateva ciorne . Voiam sa ma destainui . Dar… stand acum si judecam , postarile alea erau o prostie . Ce poate scrie omul cand e amarat si ingandurat😆 ! Nu ca mi-e rusine cu ce-am scris dar e mai bine ca anumite ganduri sa ramana in ipostaza initiala..

         Da, multi m-au intrebat cum am putut sa rezist fara calculator . Bre , la inceput a fost a naibii de greu . Dar mi-am amintit c-am stat intr-o vara fara calculator !  2 saptamani jumatate fara facebook… atata timp cat daca nu intrii pe facebook , lumea te da disparut . Gen mesajele primite ” Uaaaaai , mai traiesti ?!!!?!” Din pacate/fericire da !

        Idei am . Dar nu prea le pot materializa. Imi fug imediat. Mi-as fi scris eseul la filosofie. Vine profa , test. Eseu filosofic ” Marea…marea . ” Poftim ? Am stat un sfert de ora si m-am uitat la foaie . Habar n-aveam. Marea, ca intindere de apa . Ce naiba ?! Am inceput sa bat campii cu sufletul nostru zbuciumat, comparatii. Mi-am prajit putin creierii . Am scris si frumos , citet , asa , ca prima lucrare la filosofie. Nu ca nu m-ar cunoaste profesoara , dar ma stie drept ” Incapatanata ” si are asteptari. Am luat 10. Ar fi fost un articol bun .. mi-l amintesc dar vag si mi-e lene acum . Nu mi-a dat lucrarea, o pastreaza .

      Clasa a12a…. pe de o parte abia astept sa se termine . Imi mananca ficatii . N-ai timp nici sa respiri . Mereu trebuie sa citesti , sa nu ramai in urma cu informatia .  Pe de alta parte…. la facultate ai si mai multe responsabilitati . Sa-ti gatesti , sa-ti faci curat in cocina, pardon camera… nu o sa mai fie maica-ta sa-ti aseze hainele in dulap dupa ce le trantesti dimineata. 

     Nu vreau sa ma plang ca vai de mine o duc greu , acceptabil. V-am citit postarile din urma,  interesante. O sa incerc sa-mi revin cat de cat cu postarile .. dar n-o sa fac ca altii sa postez un citat si totusi au 20 de likeuri dar nu stiu pe ce considerent . Nu mi se par atat de interesante 10 cuvinte si atat . In fine. 

     Stiti ca atunci cand lipsiti o perioada de timp .. din mediul online v-asteptati la mesaje de la anumite persoane. Ei bine , apoi constatati ca de fapt n-ati primit . Intr-un fel e bine. N-aveti rost sa trageti de anumite ” prietenii ” . Deh , lumea-si face relatii , ca vorba aia n-ai ” gajiu , gajica ” nu existi si cam uita de altii. Durere. 

     Mi-e cam somn sincer.. si lene . M-am dezobisnuit de calculator. Ma dor ochii . Vreau vacanta. De fapt , nu . Ca trebuie sa invat la romana. Nici eu nu stiu ce vreau. Opriti timpul , va rog . 

     Spor la scris in continuareeeee. Ahhh , da . Peste tot se vorbeste numai de cutremure. Si la scoala simulari pentru cutremure. Opriti-va. Daca e sa murim, murim . Ah si pacat de emisiunea lui Bendeac ca nu au fost de acord aia de la Antena sa-l invite pe Banciu. Of , mai radeam si eu vinerea seara. Oh si m-a lasat fara cuvinte cazul fetei de 18 ani din Arges care avea diabet si-a intrat in coma profunda….. trist.

     Seara buna !