Stiti persoanele care prefera sa se refugieze in propria lume ?  Eu sunt una. Nu incurajez acum chestia asta,sa detasezi de realitate .. in niciun caz !

               Doar ca .. de cele mai multe ori lumea va incerca sa-ti impuna anumite idei , principii , conceptii . Te va supune la tacere. E cunoscuta replica de cand eram mici ” Taci , ca nu stii nimic, esti doar un copil . „

              Eu merg pe ideea ca de mic trebuie sa te impui. Nu intr-un mod violent , conflictual desigur.Trebuie sa fii diferit.Normalitatea ma plictiseste. Efectul de turma ma ingrozeste. Detest sa vad doi oameni la fel. Sa am senzatia de monotonie. Sa nu am ce vorbi cu o persoana. Sa nu fie ceva nou in viata mea. 

              Societatea asta o sa vrea mereu sa te puna la pamant. Te vrea prost. La acelasi nivel cu ceilalti. Daca vei fi diferit mereu vei fi criticat. Imi amintesc ca  2 ani de zile un coleg ma facea sa plang zilnic si imi omorase orice urma de incredere in propria persoana.Eram mica, firava, fraiera, naiva. Da, doar eu am voie sa spun asta despre mine. Plangeam de la orice jignire. Orice ma punea la pamant. As fi umplut jumatate de planeta cu cate lacrimi am varsat.Mi s-a umplut sufletul cu mult pesimism , nici acum nu l-am descarcat pe tot. Nu am mai vorbit despre problema asta, de foarte mult timp. Intr-a7a am incercat sa trec peste. Acum nu mai sunt asa. Nu mai accept jigniri. Probabil totul s-a intors la 180 de grade. Sunt extrem de impulsiva. Ma supar repede, ideea e ca-mi trece la fel de repede.Nu mai accept jigniri.Intorc de 10 ori inapoi si injur mult. Foarte mult. Nu ma intereseaza de conceptii , principii , chestii , trestii cum ca fetele nu ar trebui sa injure. Nici baietii sa poarte pantaloni extrem de mulati si s-aiba sprancenele mai subtiri ca ale mele, zic .

          Ideea e ca niciodata dar niciodata sa nu va lasati jigniti. Sa va subestimeze cineva. Sa aveti incredere in voi.Catusi de putina. Orice om trebuie sa fie bun la ceva.Chiar daca suna ciudat si poate neobisnuit pentru mine, e mai bine sa fiti indiferenti , reci . Sa nu depuneti suflet din prima. Nu vi-l puneti pe tava. Nu toata lumea e buna.E profitoare,mereu va fi.

        Nu-s de acord nici cu ideea ” prieten cu toata lumea ” . O prostie. Una dintre cele mai mari. Nene, nu poti fi pe plac tuturor nici sa-i placi pe toti.  Cum sa ma prefac ca-l plac pe X pe Y doar sa fie armonie ? Cum ? Cum ? Nu mai bine ii evit? Cum sa vorbesc cu ei cand nu-i suport ? Cand tot ce scot pe gura sunt doar prostii ? De ce ma injosesc in halul asta? Sa par interesata de ce spun , sa ma bag in seama .. doar ca sa ce ? Sa nu fiu evitata? 

       Pentru ca nu-s de acord cu chestia asta am fost facuta antisociala. De catre o persoana de la care nu m-as fi asteptat.Nu-s antisociala.Dar daca  o persoana e prea redusa si nu am nimic in comun cu ea ce sa vorbesc cu ea ? Stiu , par superioara aici.  Doar ca nu ma pot preface. Salut persoana respectiva si cam la atat se rezuma „dialogul” nostru. Prefer sa stau singura, cu gandurile mele, ascultand muzica decat sa vorbesc lucruri inutile, neinteresante si  cu persoane nepotrivite. Recunosc , atunci a fost cam ultima oara cand am plans pe bune din cauza unei jigniri.Pentru ca-mi era prietena buna . Si acum ” e ca ele ” .

      Gasiti-va 2-3 persoane cu care sa va intelegi foarte bine si in care sa aveti cea mai mare incredere. Si chiar daca faceti parte dintr-un grup, societate, colectiv.. pastrati-va ceva doar al vostru . Ceva care va deosebeste. La care cei din jur nu pot ajunge . Ceva intact. Sa nu incercati niciodata sa va schimbati pentru a fi pe plac , pentru a fi popular . E o prostie . Esti asa cu-n scop. Pentru ca esti altfel . Pentru ca te deosebesti ! Foloseste asta spre binele tau ! 

         tumblr_mbuddgvP911qigj88o1_500