” Te priveam de parca nu te vazusem de ani intregi. Ochii tai, albastri, ma fascinau ca-ntaia oara.

                      Rememoram totul prin ochii tai. Ma vedeam fericita, zambind. Tachinandu-te. Imbratisandu-te. Facand planuri. Mi-e greu sa te privesc, asa. Inima mea o ia razna. Simt mii de impulsuri pe care cu greu le stapanesc. Buzele mi le-am invinetit. Te-as saruta asa cum poate n-am facut-o niciodata. Te-as imbratisa dorind sa-ti transmit tot ce simt. Toate durerile. Ma doare sufletul. Imi plange stiindu-te langa mine si neavand nicio putere asupra ta. 

                     Sunt bolnava de iubire. Nici daca as plange rauri intregi nu as putea sa scot din mine veninul ce-mi inunda sufletul. Ma simt neputincioasa. As vrea sa pot invinge starea asta. Poate ideal ar fi.. să mă dezbraci de mine și să mă umpli de tine până aproape de delir.

                     Nu-mi pot controla gandurile. Mi-e frig. Tremur. Mai stii cand ti-am zis ca o femeie cand te ia in brate, te ia si-n inima?  Mirosi atat de frumos. Ca de obicei. Iti aud inima. Bate ca o zvapaiata. De ce nu o poti asculta? As vrea sa opresc timpul. Sa te am in brate mereu. Sa treaca anii ascultandu-ti inima. Doar ea din tot ce-ti apartine ma intelege. Imi trimite mii de semnale… Nu am nicio putere. Ce spui? Astazi ….pot fi sunetul si unicul zgomot din inima ta?

                  Ai mainile reci. Ne privim ca si cum lumea in jurul nostru a disparut. Zambesc. Zambesti. Amandoi ne gandim la acelasi lucru. Buzele ni se unesc. Dar.. doare. Ne oprim uitandu-ne tristi in parti diferite. De ce trebuie sa fie asa? De ce un gest atat de dragut trebuie sa doara? De ce ne privim cu atat jind?  Ne unim iar. Sunt fericita. Am uitat de tot.. Pe moment, te pot avea. 

                 Mergem zgribuliti. Strada e pustie. Suntem doar noi. Ne purtam normal sau mai bine decat mi-as putea imagina. Zambim. Sufletele noastre danseaza….

                Nu vreau sa merg acasa. Vreau sa stam in racoarea noptii. Mi-e greu sa-mi iau ramas bun. Ma intrebi de ce” ramas bun”. De ce nu ” la revedere”. Revedere? Va fi posibila? Va fi atat de mult dor pe care va trebui sa mi-l infrang…  

               Te privesc cum pleci…. iar  lumea mea cade bucata cu bucata. Oricat as prelungi momentul, rezultatul e acelasi… 

             …. 

             Te vad, azi, ca in filmele siropoase in autobuz. Iti fac cu mana, timid.. Si te privesc cu dor. Autobuzul se departeaza iar… eu raman in urma… nefiind in stare sa te ajung…

           Tu știi cum sună plânsul atunci când nu-l ascultă decât lucrurile din casă, pereții?

           Timp…. am nevoie de timp. Am nevoie sa-mi fie bine. Sa ma vindec de iubire. Ratiunea ta m-a invins. Mintea ta complicata a distrus tot… ne-a distrus. „