..…… pentru cat timp nu stiu. Vad ca s-au facut multe schimbari aici si ma uitam de parca am dat prima data de internet. 

          Da, se pare ca incerc sa scriu iar ceva. Poate fara sens, neinteresant.. doar ca simteam nevoia sa mai insir niste cuvinte pe o foaie alba, nevinovata. Care.. va deveni martor al gandurilor mele incalcite. 

       Da, am terminat si cu BAC-ul, yeeey ! Hai sa vorbim despre asta. Am avut un morcov in dos cat Casa Poporului. Am invatat de m-am spetit la romana si tot dezamagita sunt. Cu o seara inainte, am stat ca nebuna pana la 12 si am avut o durere de cap imensa, am vomat. Stiu, sunt foarte emotiva si ma stresez imediat. Dimineata eram varza. Dar, nu vreau sa-mi gasesc scuze. Puteam mai mult asta e clar. Apoi istoria si logica au fost floare la ureche. La logica am terminat in jumatatate de ora iar o ora si 10 minute m-am uitat pe pereti, stiti.. regula aia, nu te lasa sa iesi decat dupa o ora jumatate.

       N-as vrea sa para aceasta postare ca o imensa lauda adresata mie. Doar ca oameni buni, BAC-ul nu e ceea ce pare ! Daca inveti la timp.. totul e floare la ureche. Cel putin la romana. Nu va bazati pe ideea ca nu da poezie anul asta, desi au dat ani la randul !!!! Si eu speram la un Morometii, ceva.. de unde ! :))

      La liceu s-au afisat rezultatele c-o zi inainte, de duminica. A fost o zi urata, din mai multe puncte de vedere. Era sa sufar un esec sentimental ( trecem peste ) si… credeam ca o sa fie 5-6 elevi care au aflat.. nu….. jumatate de liceu ! Abia-abia daca am ajuns sa-mi vad numele fara sa nu fiu calcata, strivita, facuta terci. Eram cu M. ( sau S pentru cei ce nu vor intelege, nu  M-ul din vechile postari ).. M-am uitat. Medie mare, 9,50 dar eram dezamagita de nota la romana. Am primit felicitari de la M. si o imbratisare pe masura. Tremuram. Nu stiam daca de la emotii sau pentru ca eram dezamagita. Ambele. Mi-a zis ca-s fraiera si sa fiu bucuroasa, cu media asta intru oriunde doresc. Am sunat-o pe mama, imi urla in telefon, tata a inceput sa planga. Eu nu eram vesela. Nici acum nu-s prea mandra de nota mea. Imi era cald.. nu aveam o stare prea buna. Ma uitam la el, zambea. Mi-am revenit.

       Ideea e ca nu-i inteleg pe cei de la profil uman, unde clar, materiile de BAC sunt mult mai usoare. Cel putin cei care aleg LOGICA. Serios? Intr-a9a, mi-a placut primul semestru, apoi am sfeclit-o in cel de-al doilea. Apoi am zis ca nu vreau sa o mai vad. Dar sincer.. dintre filosofie, psihologie, geografie.. de ce sa nu alegi logica? Inveti materia intr-o luna, faci exercitii si teoria in 2-3 zile. Eu am fost atenta la ore, am lucrat si acasa si dupa cu vreo luna inainte, m-am axat pe romana si istorie si la logica am repetat c-o seara inainte. Deci, se poate ! 

    Acum am un alt morcov in dos, normal ca l-am inlocuit. Nu incurcam treburile. Pentru admitere. Am examenul joi si deja sunt la nivelul maxim de stres. N-as vrea sa intru la taxa, desi am zis ca daca va fi asa, o sa continui. La fara frecventa nici nu-mi inchipui. Am pus si a doua optiune, Jurnalismul. Stiu, multi mi-au recomandat sa nu o fac. Dar e doar o portita ! 

     Imi pare rau ca nu v-am mai citit, c-am ratat parti din voi… am incercat sa citesc o parte din postarile ratate. Sper ca v-am lipsit * lipsa de modestie* si ca ne vom citi cu drag ! Sper sa fie bine la admitere si sa va umplu „reader-ul ” de postari ! :D 

    Vacanta placuta !