Ieri am redescoperit ceva. Daca e redescoperire, evident ca stiam, doar ca nu realizam. 

            Credeam, initial, c-o sa am parte de cea mai plictisitoare vacanta de vara. Plina de stres la inceput, apoi anosta. Inca-s stresata. O s-am un morcov in dos joi de toata frumusetea.. pana aflu rezultatele.. o sa albesc de tot. Dar si daca iau, o sa stresez lumea cu ” Sunt un caluuuuuuut fericit, calut-calut fericit. ” 

    

           Originalul nu-l gasesc. E de la un desen animat. Dar… cam asa o sa cant mereu. Bine, calut, iapa nici nu mai conteaza ! 

          Ieri, ma duceam acasa si trebuia sa-l sun. Moarta de cald, infometata mergeam printre oamenii care, parca, nici nu simteam aerul inabusitor. Sa subliniez ca era ora 12, deci nu foarte devreme. 

         Pentru mine vocea unui tip conteaza foarte mult. Si nu ma refer la accent. Nu ma deranjeaza sa aiba accent moldovenesc. Sunt moldoveanca, ce naiba, nu ma deranjeaza. Mai degraba tonalitatea, cat de dulce e. Nu-mi plac vocile prea groase dar nici cele prea subtiri. Potrivite. Cele care sa-ti transmita ceva doar printr-un simplu ” Buna” .

         Probabil, multi stiti ca vocea baietilor dimineata are ceva aparte. Nu am stat sa analizez la fete, dar la baieti clar e ceva. Sau poate mi se pare mie ceva magnific doar pentru ca-l plac. Baietii au vocea dimineata prea frumoasa, profunda, iti vine sa lasi totul balta si sa te duci sa stai si sa-i asculti, vorbind. Orice. Doar sa-i auzi.

         Nu stiu daca o sa mai prind o asemenea voce.Era deosebita sau sa se puna si dorul acumulat?  Mi-a disparut si foamea si pluteam pe un norisor.. A fost o sclipire, ceva. Prea draguta… Oricum, el are o voce diferita de toti pe care-i stiu, e placuta chiar si cand se enerveaza…..  

        Oricat de mult te-ar enerva un baiat, aminteste-ti cat de placuta ii este vocea dimineata si uiti de toate.