Am vrut  ! Am vrut ! Chiar îmi doream să nu uit să scriu despre asta pe blog. 

                 Pe 25 mai bloguleţul meu a făcut 3 anişori. Am uitat. Am avut şi examen în ziua aia şi multe pe cap. 

                 Nu-mi vine să cred cum au trecut 3 ani. Frumoşi. Recunosc, la început eram mult mai activă aici. Am avut câteva ” muze ” şi le mulţumesc cu ocazia asta pentru că m-au inspirat de atâtea ori să scriu. Unele dintre ele ştiu asta, altele nu. Şi niciodată nu vor cunoaşte acest lucru. 

                Nu regret că am scris despre cineva, că am simţit anumite lucruri. M-am cizelat în ceea ce priveşte scrisul, am învăţat ce şi cum să scriu şi poate, nu am scris mereu la fel şi nu am transmis întotdeauna aceleaşi sentimente şi trăiri puternice. 

               Vă mulţumesc pentru tot. Pentru că m-aţi citit, aţi avut răbdare şi aţi fost lângă mine. 

               Voi reveni cât de curând.

                Succes la examene studenţilor dar şi celor ce dau bacalaureatul. 

Happy Anniversary with WordPress.com!
You registered on WordPress.com 3 years ago!
Thanks for flying with us. Keep up the good blogging!