Nu prea am vrut sa dezbat subiectul asta pe blog pentru ca a fost intors pe toate partile peste tot : televiziune , radio, presa , bloguri .

                    Ma , mie una imi plac cainii. L-am avut 6 luni , pe Scott.

                   M-a socat intr-adevar ce a patit pustiul ala , Ionut . Vin anumite persoane ca e vina bunicii ca nu a fost cu ochii pe el. Acum da , mai sunt bunici care merg in parc se aseaza pe o banca si incep sa barfeasca cu  X si cu Y . Bun , de acord dar de aici si pana la a fi mancat efectiv de un caine e cale lunga. Putea sa se impiedice , sa se rataceasca dar nu sa sara cainii pe el.

                  Totusi mi se pare un pic ciudata mediatizarea parintilor . Adica.. niste parinti normali ar trebui sa sufere nu sa vina la televizor sa spuna ” Speram ca Ionut nu a murit degeaba ” . Da , inteleg . Vii o zi , doua.. dar deja in fiecare zi .. e prea mult. Sa vii in fiecare zi la televizor sa spui aceleasi lucruri. Plus ca eu una nu i-am vazut plangand. Eu ca mama , sa fiu nevoita sa vorbesc despre copilul meu , mort , as izbucni in plans. Sa nu-mi zica ea mie ca e super puternica. Eu una n-as fi . Si fix Antenele ii cheama,ma lasi..

              Alta chestie. Intalnirile lor din Piata Romana sau unde au mai fost ei  protestand impotriva maidanezilor. Sunt de acord desi nu a fost aprobat nimic. Inteleg sa spuna ” Jos Oprescu” dar nene ” Jos Basescu?” Ah, stati. Asta era. Basescu e de vina pentru toate in tara asta , nu ? Nu primarii de sector, nu Oprescu. Basescu in natia lui e de vina pentru toate. De ce bai oamenilor ? Ce treaba are el ? Vreti sa-i spuna el lui Oprescu ” omoara-i bre ? ” Dar asa-s fosilele astea imputite care stau toata ziua cu ochii in Antena 3 . N-ai ce sa le faci . Habar n-au ca el a zis sa facem ceva pe cand toti ceilalti dadeau din umeri.

            Bun. E si putin deranjant ca se tot vorbeste intr-una. Multa vorbaraie si solutii ioc. Cum zicea Banciu aseara [ s-a uitat cineva aseara de la 9 la 10 pe B1? ] n-am gasit emisiunea respectiva dar el a vorbit iar la emisiunea lui.

          Intr-o tara civilizata cum spunea Banciu , a doua zi  ar fi inceput sa se puna in aplicare nu stai sa faci referendum, sa mai astepti o luna. Dupa referendum mai astepti inca vreo 2 saptamani pana strangi hingherii. Eiha. 65.000 DE CAINI ? INTR-UN ORAS CARE SE PRESTEAZA CAPITALA UNEI TARI ? Prea multi. Serios. Bucurestiul are mai multi caini decat toti locuitorii orasului meu . Bat la pariu .

           Mi se pare anormal sa se intample asta intr-o tara care se vrea europeana . Si ca sa fie tacamul complet un baietel de 3 ani parca din Targoviste a fost si ala muscat de fata . Ei na, bravos .

           Nu o sa se rezolve niciodata problema cainilor , niciodata. N-ai cum sa prinzi 65.000 de caini . Nu niciodata. Poate 2-3 mii. Dar atat . Si toate babele alea care vai iubim cainii, luati-i in casa si ingrijiti-i ca daca ar fi fost copilul/nepotul vostru faceati pe dracu-n 4 si omorati toti cainii pe o raza de 10 km . 

          Si cam atat . Noi sa fim sanatosi . Ahh dar degeaba. Macar acum mai adaug o chestie pe lista ” poti muri mancat de caine” pe langa 857466364 de variante de a muri . yey .